Index
»
nesstar
»
ČSDA
»
Česky
»
Výzkumy týkající se historie
»
Stav výuky soudobých dějin
Utforsk datasett
Datasett: Stav výuky soudobých dějin
Variabelgruppe: Výuka dějepisu
Variabler
Naučit žáky / studenty znát fakta české a světové historie - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Naučit žáky / studenty vyhledávat a zpracovávat informace - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Naučit žáky / studenty být hrdý na svou vlast - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Naučit žáky / studenty obhajovat svůj názor a vést diskuse - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Seznámit žáky / studenty s historickými metodami (práce s prameny apod.) - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Pomoci žákům / studentů pochopit instituce a stav současného světa - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Pomoci žákům / studentům porozumět relativitě hodnocení historických událostí - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Vytvořit u žáků / studentů vztah k historickému poznání - Nakolik vnímáte tuto položku jako jeden z hlavních cílů výuky dějepisu?
Který z těchto cílů, kterým jste přiřadil/a nejvyšší důležitost, považujete za nejdůležitější?
Jakým způsobem řadíte témata hodin v rámci vyučování dějepisu jako celku?
Jak často přihlížíte ve struktuře výuky k aktuálním událostem?
Vlastní metodické materiály - Jak často využíváte tyto metodické materiály při výuce dějepisu.
Učebnice - Jak často využíváte tyto metodické materiály při výuce dějepisu.
Cizí metodické materiály - Jak často využíváte tyto metodické materiály při výuce dějepisu.
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké informační zdroje využíváte při přípravě hodin
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Jaké materiály využíváte přímo v hodinách
Domníváte se, že využíváte dostatečné spektrum materiálů, které jsme zmínil/a, v dostatečné míře?
Nezájem žáků / studentů - Pokud cítíte určité rezervy v používání těchto materiálů, co Vám brání v jejich širším využití?
Absence metodické opory pro využívání širšího spektra materiálů - Pokud cítíte určité rezervy v používání těchto materiálů, co Vám brání v jejich širším využití?
Nedostatek času pro vyhledávání těchto materiálů vzhledem k jiným povinnostem - Pokud cítíte určité rezervy v používání těchto materiálů, co Vám brání v jejich širším využití?
Absence přístrojů pro prezentaci těchto materiálů (počítač, DVD / video přehrávač / promítačka) - Pokud cítíte určité rezervy v používání těchto materiálů, co Vám brání v jejich širším využití?
Nedostatek času pro odučení látky v daném rozsahu a množství - Pokud cítíte určité rezervy v používání těchto materiálů, co Vám brání v jejich širším využití?
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více
Jaké materiály byste rád/a využíval/a více