Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit a cokoli vám leží na srdci, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru. Za Vaše vyjádření vám předem děkujeme.
Verdier |
Kategorier |
N |
. jak se zapojují rodiče... |
|
1 |
|
Nebo se dá za moderní označit společnost před sexuální revolucí i po ní? Nebylo by vhodnější držet se v chronologii lidských dějin užitečného dělení na archaické období (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti jsou lov a sběračství), tradiční o |
|
1 |
|
ají své profilové odborné zaměření a nemohou se rozsahem výuky dějepisu rovnat gymnáziím, ale myslím si, že pouhé dvě hodiny dějepisu pro maturanty na SOŠ je zoufale málo. |
|
1 |
|
i B. Pasternaka (vzhledem k okolnostem, za nichž vznikaly) atp.). Nemyslím si tedy, že pokud budou odpovídat výhradně, nebo i především dějepisáři, že budou výsledky relevantní. Téma prostě není ryzí platformou dějepisu - a dějepis není jediný předmět, od |
|
1 |
|
ost, slyší-li příběhy z nedávné i dávné historie... Takže snad tedy lze na závěr uvést: 'Nil desperandum'. |
|
1 |
|
pení literatury (z níž žáci maturují), jednak žáky baví i jiné etapy, kdybych je neučila, žáci by byli 'otráveni', takto každého z nich 'nalákám' aspoň na něco - a odmítám tak 'zrušit' ve své výuce to, co učím. , ,Rovněž se domnívám, že tento dotazník by |
|
1 |
|
uaci. Jsem zapálený dějepisec, ale bojuji proti větrným mlýnům. |
|
1 |
|
učitelé a možná i žáci cítí, že jim učebnice něco zamlčuje nebo mlží a možná proto se jim mnohé texty příliš nezamlouvají.Prosím zbavme se propagandy/a to nejen v učebnicích dějepisu/ a říkejme žákům pravdu.Je smutné,že k to připomínám 23 let po pádu kom |
|
1 |
|
zníky, jako je ten Váš. I když musím uznat, že Vy jste se co do rozsahu a plýtvání mým časem opravdu překonali. S neuctivým pozdravem a despektem ředitel Základní školy, Liberec, U Školy 222/6, p.o. Mgr. Radek Hanuš, který vyučuje už 13 let své žáky moder |
|
1 |
|
škol. Naše škola , zrušila předplatné odborných periodik, podstatně bylo omezeno financování dalšího , vzdělávání. Ty nedomyšlené (záměrně používám maxieufemismus)'švp' pro naši školu znamenala , ztrátu jedné vyučovací hodiny dějepisu. Co t |
|
1 |
|
školáků a tituly. Bohužel znám spoustu 'blbů', z kterých ani titul inteligenta neudělá. Je velký rozdíl mezi pojmem vzdělanost a vzdělání. Bohužel dnes je spousta vzdělaných nevzdělanců a od toho se odvíjí celý přístup ke vzdělanosti i u dětí.Drobný příkl |
|
1 |
|