Datasett: Stav výuky soudobých dějin

Variabel f12: Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru.

Spørsmålstekst

Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit a cokoli vám leží na srdci, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru. Za Vaše vyjádření vám předem děkujeme.

Verdier Kategorier N
. jak se zapojují rodiče... 1
 9,1%
Nebo se dá za moderní označit společnost před sexuální revolucí i po ní? Nebylo by vhodnější držet se v chronologii lidských dějin užitečného dělení na archaické období (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti jsou lov a sběračství), tradiční o 1
 9,1%
ají své profilové odborné zaměření a nemohou se rozsahem výuky dějepisu rovnat gymnáziím, ale myslím si, že pouhé dvě hodiny dějepisu pro maturanty na SOŠ je zoufale málo. 1
 9,1%
i B. Pasternaka (vzhledem k okolnostem, za nichž vznikaly) atp.). Nemyslím si tedy, že pokud budou odpovídat výhradně, nebo i především dějepisáři, že budou výsledky relevantní. Téma prostě není ryzí platformou dějepisu - a dějepis není jediný předmět, od 1
 9,1%
ost, slyší-li příběhy z nedávné i dávné historie... Takže snad tedy lze na závěr uvést: 'Nil desperandum'. 1
 9,1%
pení literatury (z níž žáci maturují), jednak žáky baví i jiné etapy, kdybych je neučila, žáci by byli 'otráveni', takto každého z nich 'nalákám' aspoň na něco - a odmítám tak 'zrušit' ve své výuce to, co učím.  , ,Rovněž se domnívám, že tento dotazník by 1
 9,1%
uaci. Jsem zapálený dějepisec, ale bojuji proti větrným mlýnům. 1
 9,1%
učitelé a možná i žáci cítí, že jim učebnice něco zamlčuje nebo mlží a možná proto se jim mnohé texty příliš nezamlouvají.Prosím zbavme se propagandy/a to nejen v učebnicích dějepisu/ a říkejme žákům pravdu.Je smutné,že k to připomínám 23 let po pádu kom 1
 9,1%
zníky, jako je ten Váš. I když musím uznat, že Vy jste se co do rozsahu a plýtvání mým časem opravdu překonali. S neuctivým pozdravem a despektem ředitel Základní školy, Liberec, U Školy 222/6, p.o. Mgr. Radek Hanuš, který vyučuje už 13 let své žáky moder 1
 9,1%
škol. Naše škola  ,     zrušila předplatné odborných periodik, podstatně bylo omezeno financování dalšího  ,     vzdělávání. Ty nedomyšlené (záměrně používám maxieufemismus)'švp' pro naši školu znamenala  ,     ztrátu jedné vyučovací hodiny dějepisu. Co t 1
 9,1%
školáků a tituly. Bohužel znám spoustu 'blbů', z kterých ani titul inteligenta neudělá. Je velký rozdíl mezi pojmem vzdělanost a vzdělání. Bohužel dnes je spousta vzdělaných nevzdělanců a od toho se odvíjí celý přístup ke vzdělanosti i u dětí.Drobný příkl 1
 9,1%

Oppsummert statistikk

Gyldige tilfeller 11
Denne variabelen er alfanumerisk

Last ned

Metadata Index

Dette er metadata-indeksen for en Nesstar Server.

Nesstar er et verktøy for analyse, visualisering og nedlasting av datasett.
Bruk knappen "Utforsk datasett" for å åpne datasettet.