Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit a cokoli vám leží na srdci, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru. Za Vaše vyjádření vám předem děkujeme.
Verdier |
Kategorier |
N |
ad z praxe- student vám řekne: proč se snažit, když půjdu na soukromou vš a mám to bez problémů(tj. za méně práce, snahy a také s nižší intelektovou výbavou)...jen ty peníze...:-)) Mgr. David Kodytek, Klášterec nad Ohří |
|
1 |
|
bdobí (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti je zemědělství), moderní období (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti je průmysl) a postmoderní období (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti jsou informační služby - nep |
|
1 |
|
l zpracován nevhodně - neexistuje možnost, že bych na něco nechtěla odpovídat. U některých otázek prostě nelze jednoznačně odpovědět. A taktéž mi chyběla možnost vysvětlit, proč to u nás tak je. Při odpovědích na některé dotazy jsem si připadala jako dare |
|
1 |
|
ní dějiny do současnosti, aniž by k tomu potřeboval kurikulární či jinou reformu. |
|
1 |
|
o znamená pro výuku moderních dějin, je snad , také jasné.Fakt,, že stát nedokáže profinancovat švp garantovaný počet hodin, raději , nehodlám komentovat. , 4. Studenti zájem o moderní dějiny mají. I proto zařazuji 'desetiminutovky' o aktu |
|
1 |
|
povědný za znalosti studentů o něm. |
|
1 |
|
unismu. |
|
1 |
|