Datasett: Stav výuky soudobých dějin

Variabel f13: Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru.

Spørsmålstekst

Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit a cokoli vám leží na srdci, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru. Za Vaše vyjádření vám předem děkujeme.

Verdier Kategorier N
ad z praxe- student vám řekne: proč se snažit, když půjdu na soukromou vš a mám to bez problémů(tj. za méně práce, snahy a také s nižší intelektovou výbavou)...jen ty peníze...:-)) Mgr. David Kodytek, Klášterec nad Ohří 1
 14,3%
bdobí (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti je zemědělství), moderní období (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti je průmysl) a postmoderní období (nejpokročilejším typem masové hospodářské činnosti jsou informační služby - nep 1
 14,3%
l zpracován nevhodně - neexistuje možnost, že bych na něco nechtěla odpovídat. U některých otázek prostě nelze jednoznačně odpovědět. A taktéž mi chyběla možnost vysvětlit, proč to u nás tak je. Při odpovědích na některé dotazy jsem si připadala jako dare 1
 14,3%
ní dějiny do současnosti, aniž by k tomu potřeboval kurikulární či jinou reformu. 1
 14,3%
o znamená pro výuku moderních dějin, je snad   ,     také jasné.Fakt,, že stát nedokáže profinancovat švp garantovaný počet  hodin, raději  ,     nehodlám komentovat.  ,    4. Studenti zájem o moderní dějiny mají. I proto zařazuji 'desetiminutovky' o aktu 1
 14,3%
povědný za znalosti studentů o něm. 1
 14,3%
unismu. 1
 14,3%

Oppsummert statistikk

Gyldige tilfeller 7
Denne variabelen er alfanumerisk

Last ned

Metadata Index

Dette er metadata-indeksen for en Nesstar Server.

Nesstar er et verktøy for analyse, visualisering og nedlasting av datasett.
Bruk knappen "Utforsk datasett" for å åpne datasettet.