Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.3: O.3 Proč vadí v reklamě - násilí na ženách

Literal Question

Uvedl jste, že Vám vadí zobrazování násilí vůči ženám v reklamě. Jaký je hlavní důvod proč Vám to vadí:

Values Categories N
1 Je to v rozporu s jeho náboženským vyznáním 41
 4.4%
2 Nelíbí se mu to, je to ošklivé 495
 52.7%
3 Přispívá to k nerovnostem mezi muži a ženami ve společnosti 197
 21.0%
4 Reklamu mohou vidět i děti a mladiství 142
 15.1%
5 Jiný důvod 65
 6.9%
0 BEZ ODPOVĚDI 1
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0
Sysmiss 96

Summary Statistics

Valid cases 940
Missing cases 97
This variable is numeric

Interviewer Instructions

FILTR: POUZE PRO TY, KTEŘÍ ZVOLILI MOŽNOST 1 NEBO 2 V OTÁZCE O.2a, TEDY ŽE JIM VADÍ NÁSILÍ VŮČI ŽENÁM V REKLAMĚ.
!!!NÁSLEDUJÍCÍ FILTRY NA STRANÁCH 14 A 15 SE TÝKAJÍ JEDNOTLIVÝCH POLOŽEK V PŘEDCHOZÍ OTÁZCE O.2!!!

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.