Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Abstract

Zpráva zpracovává výsledky z reprezentativního výzkumu, jehož cílovou skupinou byla populace obyvatel ČR starších 15 let. Sběr dat proběhl v termínu od 8. do 20. září 2018 metodou osobního dotazování tazatele s respondentem - kombinace CAPI a PAPI - na základě standardizovaného dotazníku. Celkem bylo dotázáno 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou podle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.  
V rámci výzkumu byly použity dvě verze dotazníku (obě v příloze této zprávy), lišící se různými ukázkami reklam. Verzi 1 vyplnilo 516 respondentům, verzi 2 pak 521 respondentů.  

Tyto otázky byly součástí pravidelného výzkumu CVVM Naše společnost září 2018. Otázky si zadalo Nezávislé sociálně ekologické hnutí  (Nesehnutí).

Variable Groups

Full Title

Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Identification Number

V1809a

Authoring Entity

Name Affiliation
Nezávislé sociálně ekologické hnutí (Nesehnutí)

Producer

Name Affiliation Abbreviation Role
Nezávislé sociálně ekologické hnutí NESEHNUTÍ zadavatel
Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. CVVM sběr dat
Krejčí Iveta Sociologický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. ČSDA Archivace, vytvoření elektronického codebooku

Date of Production

2018-09

Funding Agency/Sponsor

Name Abbreviation Role Grant
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy MŠMT Archivace dat LM2018135

Data Distributor

Name Affiliation Abbreviation
Český sociálněvědní datový archiv Sociologický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. ČSDA

Date of Distribution

2020-10-26

Version

První verze dat a metadat

Date: 2020-10-26

Type: Verze 1.

Bibliographic Citation

Nezávislé sociálně ekologické hnutí (Nesehnutí). Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018  [datový soubor] [online]. Ver. 1.0. Praha: Český sociálněvědní datový archiv, 2020 [citováno DNE]. DOI 10.14473/V1809a

List of Keywords

Topic Classification

Date of Collection

Start End Cycle
2018-09-08 2018-09-20

Country

Česká republika  (CZ)

Geographic Coverage

území ČR

Unit of Analysis

jedinec

Universe

obyvatelstvo ČR starší 15 let

Time Method

Cross sectional

Sampling Procedure

Celkem bylo dotázáno 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou podle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.  
Soubor je vážen.

Mode of Data Collection

V rámci výzkumu byly použity dvě verze dotazníku (obě v příloze této zprávy), lišící se různými ukázkami reklam. Verzi 1 vyplnilo 516 respondentům, verzi 2 pak 521 respondentů.

Availability Status

Dostupné ke stažení pro registrované uživatele Českého sociálněvědního datového archivu.

Restrictions

Určeno pouze pro nekomerční použití.

Related Materials

Dotazník A

Dotazník B

Karty

Technické informace

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.