Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.6: O.6 Proč vadí v reklamě - stereotypy v souvislosti s ženami

Literal Question

Uvedl jste, že Vám vadí zobrazování stereotypů v souvislosti se ženami v reklamě. Jaký je hlavní důvod, že Vám to vadí:

Values Categories N
1 Je to v rozporu s jeho náboženským vyznáním 15
 2.7%
2 Nelíbí se mu to, je to ošklivé 156
 27.8%
3 Přispívá to k nerovnostem mezi muži a ženami ve společnosti 321
 57.1%
4 Reklamu mohou vidět i děti a mladiství 43
 7.7%
5 Jiný důvod 27
 4.8%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 1
Sysmiss 474

Summary Statistics

Valid cases 562
Missing cases 475
This variable is numeric

Interviewer Instructions

FILTR: POUZE PRO TY, KTEŘÍ ZVOLILI MOŽNOST 1 NEBO 2 V OTÁZCE O.2d, TEDY ŽE JIM VADÍ STEREOTYPY V SOUVISLOSTI SE ŽENAMI.

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.