Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.7: O.7 Proč vadí v reklamě - stereotypy v souvislosti s muži

Literal Question

Uvedl  jste,  že  Vám  vadí  zobrazování  stereotypů  vsouvislosti   s muži vreklamě. Jaký je hlavní důvod, že Vám to vadí:

Values Categories N
1 Je to v rozporu s jeho náboženským vyznáním 13
 2.3%
2 Nelíbí se mu to, je to ošklivé 155
 27.6%
3 Přispívá to k nerovnostem mezi muži a ženami ve společnosti 318
 56.7%
4 Reklamu mohou vidět i děti a mladiství 50
 8.9%
5 Jiný důvod 25
 4.5%
0 BEZ ODPOVĚDI 2
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0
Sysmiss 474

Summary Statistics

Valid cases 561
Missing cases 476
This variable is numeric

Interviewer Instructions

FILTR: POUZE PRO TY, KTEŘÍ ZVOLILI MOŽNOST 1 NEBO 2 V OTÁZCE O.2e, TEDY ŽE JIM VADÍ STEREOTYPY V SOUVISLOSTI S MUŽI.

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.