Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.8: O.8 Proč vadí v reklamě – pouze muži a ženy odpovídající ideálu krásy

Literal Question

Uvedl jste, že Vám vadí, když v reklamách vystupují pouze ženy a muži odpovídající určitému ideálu krásy. Jaký je hlavní důvod, že Vám to vadí:

Values Categories N
1 Je to v rozporu s jeho náboženským vyznáním 19
 3.9%
2 Nelíbí se mu to, je to ošklivé 142
 29.3%
3 Přispívá to k nerovnostem mezi muži a ženami ve společnosti 179
 37.0%
4 Reklamu mohou vidět i děti a mladiství 55
 11.4%
5 Jiný důvod 89
 18.4%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0
Sysmiss 553

Summary Statistics

Valid cases 484
Missing cases 553
This variable is numeric

Interviewer Instructions

FILTR: POUZE PRO TY, KTEŘÍ ZVOLILI MOŽNOST 1 NEBO 2 V OTÁZCE O.2f, TEDY ŽE JIM VADÍ, ŽE ŽENY A MUŽI V REKLAMÁCH ODPOVÍDAJÍ URČITÉMU IDEÁLU KRÁSY.

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.