Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.9: O.9 Proč vadí v reklamě - zesměšňování lidí neodpovídajících ideálu

Literal Question

Uvedl jste, že Vám vadí, když jsou v reklamách zesměšňováni lidé neodpovídající ideálu krásy. Jaký je hlavní důvod, že Vám to vadí:

Values Categories N
1 Je to v rozporu s jeho náboženským vyznáním 15
 1.9%
2 Nelíbí se mu to, je to ošklivé 474
 60.5%
3 Přispívá to k nerovnostem mezi muži a ženami ve společnosti 130
 16.6%
4 Reklamu mohou vidět i děti a mladiství 75
 9.6%
5 Jiný důvod 89
 11.4%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0
Sysmiss 254

Summary Statistics

Valid cases 783
Missing cases 254
This variable is numeric

Interviewer Instructions

FILTR: POUZE PRO TY, KTEŘÍ ZVOLILI MOŽNOST 1 NEBO 2 V OTÁZCE O.2g, TEDY ŽE JIM VADÍ ZESMĚŠŇOVÁNÍ LIDÍ, KTEŘÍ NEODPOVÍDAJÍ URČITÉMU IDEÁLU KRÁSY.

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.