Datasett: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Samandrag

Zpráva zpracovává výsledky z reprezentativního výzkumu, jehož cílovou skupinou byla populace obyvatel ČR starších 15 let. Sběr dat proběhl v termínu od 8. do 20. září 2018 metodou osobního dotazování tazatele s respondentem - kombinace CAPI a PAPI - na základě standardizovaného dotazníku. Celkem bylo dotázáno 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou podle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.  
V rámci výzkumu byly použity dvě verze dotazníku (obě v příloze této zprávy), lišící se různými ukázkami reklam. Verzi 1 vyplnilo 516 respondentům, verzi 2 pak 521 respondentů.  

Tyto otázky byly součástí pravidelného výzkumu CVVM Naše společnost září 2018. Otázky si zadalo Nezávislé sociálně ekologické hnutí  (Nesehnutí).

Variabelgrupper

Full tittel

Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Identifikasjonsnummer

V1809a

Ansvarleg forfattar

Namn Tilknyting
Nezávislé sociálně ekologické hnutí (Nesehnutí)

Produsent

Namn Tilknyting Forkorting Rolle
Nezávislé sociálně ekologické hnutí NESEHNUTÍ zadavatel
Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. CVVM sběr dat
Krejčí Iveta Sociologický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. ČSDA Archivace, vytvoření elektronického codebooku

Produksjonsdato

2018-09

Sponsor/finansierande institusjon

Namn Forkorting Rolle Løyving
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy MŠMT Archivace dat LM2018135

Datadistributør

Namn Tilknyting Forkorting
Český sociálněvědní datový archiv Sociologický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. ČSDA

Distribusjonsdato

2020-10-26

Versjon

První verze dat a metadat

Dato: 2020-10-26

Type: Verze 1.

Bibliografiske tilvising

Nezávislé sociálně ekologické hnutí (Nesehnutí). Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018  [datový soubor] [online]. Ver. 1.0. Praha: Český sociálněvědní datový archiv, 2020 [citováno DNE]. DOI 10.14473/V1809a

Liste av nøkkelord

Emneklassifisering

Innsamlingsdato

Start Slutt Syklus
2018-09-08 2018-09-20

Land

Česká republika  (CZ)

Geografisk omfang

území ČR

Analyseeining

jedinec

Univers

obyvatelstvo ČR starší 15 let

Tidsmetode

Cross sectional

Utvalsprosedyre

Celkem bylo dotázáno 1 037 respondentů vybraných kvótní metodou podle kraje, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku a vzdělání.  
Soubor je vážen.

Type datainnsamling

V rámci výzkumu byly použity dvě verze dotazníku (obě v příloze této zprávy), lišící se různými ukázkami reklam. Verzi 1 vyplnilo 516 respondentům, verzi 2 pak 521 respondentů.

Tilgangsstatus

Dostupné ke stažení pro registrované uživatele Českého sociálněvědního datového archivu.

Avgrensingar

Určeno pouze pro nekomerční použití.

Relatert materiell

Dotazník A

Dotazník B

Karty

Technické informace

Last ned

Metadata Index

Dette er metadata-indeksen for ein Nesstar Server.

Nesstar er eit verkty for analyse, visualisering og nedlasting av datasett.
Bruk knappen "Utforsk datasett" for å åpne datasettet.