Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.11: O.11 Regulovat výslednou podobu reklam

Literal Question

Myslíte si, že by výsledná podoba reklam měla být nějak regulována, nebo by se mělo ponechat zcela na výrobci, jak chce své zboží propagovat?
1... Podoba reklamy by měla být ponechána zcela na výrobci.
2... Mělo by být regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, měla by být reklama stažena.
3... Mělo by být regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, měla by být reklama stažena a zadavatel by měl dostat pokutu.
4... Mělo by být regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a každá reklama by měla být předem schválena příslušným úřadem.

Values Categories N
1 podoba reklamy by měla být ponechána zcela na výrobci 167
 16.1%
2 regulováno zákonem a při porušení by měla být reklama stažen 346
 33.4%
3 regulováno zákonem a při porušení by zadavatel měl dostat po 287
 27.7%
4 regulováno zákonem a každá reklama by měla být předem schvál 164
 15.8%
9 NEVÍ 73
 7.0%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0

Summary Statistics

Valid cases 1037
Missing cases 0
This variable is numeric

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.