Datasett: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variabel O.11: O.11 Regulovat výslednou podobu reklam

Spørsmålstekst

Myslíte si, že by výsledná podoba reklam měla být nějak regulována, nebo by se mělo ponechat zcela na výrobci, jak chce své zboží propagovat?
1... Podoba reklamy by měla být ponechána zcela na výrobci.
2... Mělo by být regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, měla by být reklama stažena.
3... Mělo by být regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, měla by být reklama stažena a zadavatel by měl dostat pokutu.
4... Mělo by být regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a každá reklama by měla být předem schválena příslušným úřadem.

Verdiar Kategoriar N
1 podoba reklamy by měla být ponechána zcela na výrobci 167
 16,1%
2 regulováno zákonem a při porušení by měla být reklama stažen 346
 33,4%
3 regulováno zákonem a při porušení by zadavatel měl dostat po 287
 27,7%
4 regulováno zákonem a každá reklama by měla být předem schvál 164
 15,8%
9 NEVÍ 73
 7,0%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0

Oppsummert statistikk

Gyldige tilfelle 1037
Manglande tilfelle 0
Denne variabelen er numerisk

Last ned

Metadata Index

Dette er metadata-indeksen for ein Nesstar Server.

Nesstar er eit verkty for analyse, visualisering og nedlasting av datasett.
Bruk knappen "Utforsk datasett" for å åpne datasettet.