Dataset: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variable O.12: O.12 Je v současnosti regulováno jak reklama vypadá

Literal Question

A jak si myslíte, že to je v současnosti? Je nějak regulováno, jak bude reklama vypadat, nebo je pouze na výrobci, jak své zboží propaguje?
1... Podoba reklamy je ponechána zcela na výrobci
2... Je regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, musí být reklama stažena.
3... Je regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, musí být reklama stažena a zadavatel může dostat pokutu
4... Je regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a každá reklama je předem schválena příslušným úřadem.“

Values Categories N
1 podoba reklamy je ponechána zcela na výrobci 279
 26.9%
2 regulováno zákonem a při porušení musí být reklama stažena 241
 23.2%
3 regulováno zákonem a při porušení zadavatel může dostat poku 183
 17.6%
4 regulováno zákonem a každá reklama je předem schválena 48
 4.6%
9 NEVÍ 286
 27.6%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0

Summary Statistics

Valid cases 1037
Missing cases 0
This variable is numeric

Download

Metadata Index

This is the Metadata Index for a Nesstar Server.
Nesstar is a tool used for analysing, visualising and downloading datasets.

Click the "Explore Dataset" button to open the dataset.