Datasett: Vnímání sexistické reklamy českou veřejností 2018

Variabel O.12: O.12 Je v současnosti regulováno jak reklama vypadá

Spørsmålstekst

A jak si myslíte, že to je v současnosti? Je nějak regulováno, jak bude reklama vypadat, nebo je pouze na výrobci, jak své zboží propaguje?
1... Podoba reklamy je ponechána zcela na výrobci
2... Je regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, musí být reklama stažena.
3... Je regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a pokud dojde k porušení zákona, musí být reklama stažena a zadavatel může dostat pokutu
4... Je regulováno zákonem, co se v reklamách smí a nesmí objevit,a každá reklama je předem schválena příslušným úřadem.“

Verdiar Kategoriar N
1 podoba reklamy je ponechána zcela na výrobci 279
 26,9%
2 regulováno zákonem a při porušení musí být reklama stažena 241
 23,2%
3 regulováno zákonem a při porušení zadavatel může dostat poku 183
 17,6%
4 regulováno zákonem a každá reklama je předem schválena 48
 4,6%
9 NEVÍ 286
 27,6%
0 BEZ ODPOVĚDI 0
7 ODMÍTL ODPOVĚDĚT 0

Oppsummert statistikk

Gyldige tilfelle 1037
Manglande tilfelle 0
Denne variabelen er numerisk

Last ned

Metadata Index

Dette er metadata-indeksen for ein Nesstar Server.

Nesstar er eit verkty for analyse, visualisering og nedlasting av datasett.
Bruk knappen "Utforsk datasett" for å åpne datasettet.