Pokud je něco, k čemu jste doposud neměl/a možnost se v dotazníku vyjádřit a cokoli vám leží na srdci, můžete to učinit nyní a využít tohoto prostoru. Za Vaše vyjádření vám předem děkujeme.
Valeurs |
Catégories |
N |
(máme blízko Hrabyni), tvrzí ap. |
|
1 |
|
Přínos v tomto konání vidím především v tom, že se učitel osobně setká s lidmi a osobně si 'osahá' minulost daných států na vlastní kůži. Takhle je to bohužel často výuka o něčem, co jsem na vlastní oči nikdy neviděl a s tamějšími lidmi o tom nemluvil... |
|
1 |
|
a literatuře (kde je české a světové literatuře po roce 1945 věnován celý 4. ročník - přičemž mnohá díla bez historického kontextu, který bv tu chvíli vysvětluje češtinář, prostě nejsou pochopitelná (Kunderův Žert; Havlova dramata, knihy Kurta Vonneguta č |
|
1 |
|
en' cca 60 hodin/celé studium (pouze v 1. ročníku), věnuji výuce moderních dějin cca 20 hodin. Považuji však za nutné věnovat se všem etapám historie - jednak ovlivňují i soudobé dějiny, jednak si myslím, že by měl dějepis sloužit i jako podpora pro pocho |
|
1 |
|
esouběhu vývoje různých sfér lidské společnosti můžeme tvrdit, že politicky se postmoderna prosadila až s pádem komunistické totality (1989/1991), ale kybernetická revoluce v technice či teorie nesouměřitelných paradigmat a diskurzů vznikly mnohem dříve. |
|
1 |
|
eň příznivec hesla , že dobrý a především vzdělaný učitel může udělat perfektní hodinu i s křídou v ruce a v dětech zažhne zájem o minulost ,a někdo je zahltí materiály a nic.....Hlavním problémem je obecný pohled na vzdělání. Dnes je to honba za % vysoko |
|
1 |
|
jsem stejně nikdy nedošla |
|
1 |
|
kamžitě jsme se ve všech třídách věnovali jeho životu, dílu, odkazu, pohřbu... Máme žáky postižené, jsme speciální škola, ale děti jsou velice zvídavé. Je často velmi dojemné, jak se o věci zajímají, nosí mi z domova dobové fotografie, noviny, dokumenty.. |
|
1 |
|
národních škol, kde mají vždy jedno historické téma na jedno čtvrtletí a proberou ho ze všech možných úhlů. To bohužel naše kurikurální reforma neumožňuje. |
|
1 |
|
nční potenciál českých kantorů, odvádějí jejich pozornost od smysluplné práce, plýtvají jejich čas a snaží se tak urputně obhájit svou úřední existenci a 'nepostradatelnost'. Bylo by zajímavé procentuálně vyjádřit, kolik času za rok strávím podobnými dota |
|
1 |
|
ožitostech poválečného období. |
|
1 |
|
pni je situace stejná. Za naprosto přínosné považuji programy na ČT 2. |
|
1 |
|
s. |
|
1 |
|
snažit se problematiku pochopit není záležitostí omezenou pouze na studium moderních dějin, ale je jevem obecným a týká se výuky jako celku. Přesto se v každé třídě najdou jedinci, kteří mají zájem studovat a dozvědět se něco nového a projeví cit i lidsk |
|
1 |
|
tazníku zjevně málo znají školní realitu. Jako vyučující na gymnáziu nemohu (a ani , nechci!!!) omezovat starší partie (antiku, středověk). Důvody jsou snad jasné. Úsporná , politika našich vlád v minulých letech jenom zhoršila finanční situaci |
|
1 |
|
u. |
|
1 |
|
učebních materiálů, ze které si vyberou dle svého uvážení, přičemž u takového výběru jistě nebudou trávit časově 'mládí'. |
|
1 |
|
í historie začíná a bohužel končí u rodin, když dítě neví a nikdo jim nevypravuje, co dělali prarodiče v roce 1989,1968 natož 1945, mají pocit, že dějiny se jich osobně vůbec netýkají. Tím si prosím zas tak úplně nestěžuji, jen konstatuji společenskou sit |
|
1 |
|
í ještě nějakou dobu počkat.Jak jistě víte,historická věda potřebuje určitý časový odstup a ten ještě neproběhl.Dnes se naopak objevují na veřejnosti názory,že také kapitalismus selhal a že je potřeba hledat třetí cestu ku šťastné lidské společnosti.Mnozí |
|
1 |
|
ějepisu na SOŠ je rozšířit výuku i do minimálně druhého ročníku (u učňů na SOU zavést znovu dějepis). V prvním ročníku probrat dějiny až do konce 18. století a ve druhém ročníku akcentovat pouze dějiny 19. a 20. století. Samozřejmě střední odborné školy m |
|
1 |
|